000 | 03250nam a22003613 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9484 | ||
010 | _a960-7945-92-1 | ||
100 | _a20191015d2006 m||y0grey50 0 ga | ||
101 | 1 |
_agre _bspa _cita |
|
102 | _aGR | ||
105 | _aa|||||a||||yd | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΚλεε _fκείμενα Massimiliano de Serio _gεισαγωγή Javier Perez Segura _gμετάφραση Σοφία Γιαννέτσου |
|
210 |
_aΑθήνα _cΗ Καθημερινή _d2006 |
||
215 |
_a189 σ. _cέγχρ. εικ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΜεγάλοι ζωγράφοι _fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς _v21 |
|
225 | 1 |
_aΒιβλιοθήκη τέχνης _fΗ Καθημερινή |
|
312 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Klee | ||
320 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία | ||
330 | _aΗ καλλιτεχνική πορεία του Πάουλ Κλέε χαρακτηρίζεται από τη βαθιά αμφισημία να είναι ταυτόχρονα κλασικός και μοντέρνος, αποσπασματικός και ανορθόδοξος, σημαδεμένος από τη μεγάλη του ικανότητα στον πειραματισμό και την ανάμειξη ετερόκλητων στοιχείων, με το βλέμμα διαρκώς στραμμένο στην εποχή του. Αυτή είναι, ίσως, η μεγαλύτερη κληρονομιά που άφησε στους πρωτοποριακούς καλλιτέχνες του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα.Η αγάπη για το φανταστικό, τόσο βαθιά ριζωμένη στην ευρωπαϊκή παράδοση -και ιδιαίτερα στη Γερμανία- συνδυάζεται στην περίπτωσή του με μια πολύπλευρη έμφαση στην τεχνική πλευρά του καλλιτεχνικού έργου: ιδιαίτερη προσοχή στη σύνθεση και την ισορροπία, η οποία, παραδόξως, αναβλύζει από την παροδική τάση που τη φέρνει κοντά στη σατιρική παράδοση της χιουμοριστικής εικονογράφησης. Οι μακροσκελείς περιγραφικοί ή διδακτικοί τίτλοι, από τη μια, και η συνεχής επεξεργασία ενός γραφικού "σημείου" ή μιας φόρμας, από την άλλη, είναι δύο από τα στοιχεία στα οποία βασίζεται η καλλιτεχνική εξέλιξη του Κλέε. | ||
600 | 1 |
_963179 _aKlee _f(1879-1940) _bPaul |
|
606 |
_9186080 _aΖωγραφική _yΓερμανία |
||
606 |
_9198610 _aΖωγραφική, Γερμανική |
||
606 |
_94994 _aΕξπρεσιονισμός (Τέχνη) |
||
606 |
_98288 _aΣουρεαλισμός |
||
676 | _a759.3 | ||
700 | 1 |
_4070 _aDe Serio _bMassimiliano |
|
702 | 1 |
_4730 _9189434 _aΓιαννέτσου _bΣοφία |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a9484 |