000 03220nam a22003493 4500
001 9479
010 _a960-670-907-8
100 _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga
101 1 _agre
_bspa
_cita
102 _aGR
105 _aa|||||a||||yd
106 _ar
200 1 _aΚλιμτ
_fκείμενα Federica Armiraglio
_gεισαγωγή Jose Maria Sole
_gμετάφραση Δήμητρα Παπαβασιλείου
210 _aΑθήνα
_cΗ Καθημερινή
_d2006
215 _a189 σ.
_cέγχρ. εικ.
_d19 εκ.
225 1 _aΜεγάλοι ζωγράφοι
_fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς
_v28
225 1 _aΒιβλιοθήκη τέχνης
_fΗ Καθημερινή
312 _aΤίτλος πρωτοτύπου: Klimt
320 _aΠεριέχει βιβλιογραφία
330 _aΤο 1936 ο γερμανός φιλόσοφος Βάλτερ Μπένγιαμιν δημοσίευσε ένα κείμενο με τίτλο "Η τέχνη στην εποχή της τεχνικής αναπαραγωγής της". Το δοκίμιο υπερασπίζεται την ιδέα ότι, από τη στιγμή κατά την οποία ένας πίνακας, ένα γλυπτό ή ένα σχέδιο παύουν να είναι μοναδικά και η εικόνα τους διαδίδεται σε μεγάλη κλίμακα, μέσω βιβλίων, καρτποστάλ ή άλλων αναπαραγωγών, χάνουν την ιδιαίτερη αύρα τους, την ατμόσφαιρα ιεροτελεστίας και μαγείας που περιβάλλει την καλλιτεχνική δημιουργία. Η κριτική επικαλείται συχνά τη θεωρία του Μπένγιαμιν αναφορικά με τους πίνακες του Κλιμτ, οι οποίοι έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στη διαφήμιση. Όλοι μας έχουμε δει κάποια αναπαραγωγή του "Φιλιού", έστω και αν δεν γνωρίζουμε τον δημιουργό του. Εντούτοις, παρά την οξυδέρκεια της συγκεκριμένης ανάλυσης, τα έργα του Κλιμτ εξακολουθούν να συναρπάζουν. Το λεπταίσθητο ύφος του, ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιεί το χρώμα, η σημασία που δίνει στις διακοσμητικές λεπτομέρειες, εξακολουθούν να μαγεύουν το βλέμμα του σύγχρονου θεατή.
600 1 _9169646
_aKlimt
_f(1862-1918)
_bGustav
606 _912410
_aΣυμβολισμός στην τέχνη
606 _9186080
_aΖωγραφική
_yΓερμανία
606 _9198610
_aΖωγραφική, Γερμανική
676 _a759.3
700 1 _4070
_aArmiraglio
_bFederica
702 1 _4730
_9178077
_aΠαπαβασιλείου
_bΔήμητρα
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2
090 _a9479