000 02733nam a22003493 4500
001 9478
010 _a960-7945-82-4
100 _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga
101 1 _agre
_bspa
_cita
102 _aGR
105 _aa|||||a||||yd
106 _ar
200 1 _aΜπος
_fκείμενα Franca Varallo
_gεισαγωγή Juan Antonio Ramirez
_gμετάφραση Εύα Αδαμάκη
210 _aΑθήνα
_cΗ Καθημερινή
_d2006
215 _a189 σ.
_cέγχρ. εικ.
_d19 εκ.
225 1 _aΜεγάλοι ζωγράφοι
_fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς
_v14
225 1 _aΒιβλιοθήκη τέχνης
_fΗ Καθημερινή
312 _aΤίτλος πρωτοτύπου: Bosco
320 _aΠεριέχει βιβλιογραφία
330 _aΑνάμεσα στους μεγάλους καλλιτέχνες ο Ιερώνυμος Μπος αποτελεί μοναδική περίπτωση. Έχαιρε πάντα υψηλής εκτίμησης από ισχυρούς συλλέκτες και είχε πολλούς θαυμαστές. Αν και σώζεται ένας σημαντικός πυρήνας του έργου του, οι πληροφορίες που έχουμε για τη ζωή του και για τις ιδέες του είναι λιγοστές, σχεδόν ανύπαρκτες. [...] Αποτελεί, άραγε, αυτή η "σιωπή" μέρος μια καλά υπολογισμένης στρατηγικής; Ήθελε ο Μπος να κρυφτεί πίσω από το έργο του, ώστε αυτό να κρατήσει για πάντα αναμμένη τη φλόγα του αινίγματος; Δεν θα πρέπει να απορρίπτουμε την πιθανότητα μιας θετικής απάντησης, αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για κάποιον που έζησε και δημιούργησε στην αυγή των Νέων Χρόνων, στη μεταβατική περίοδο από τον Μεσαίωνα στην Αναγέννηση, στα τέλη του 15ου και τις αρχές του 16ου αιώνα.
600 1 _965078
_aBosch
_f(θ. 1516)
_bHieronymus
606 _9205098
_aΖωγραφική
_yΟλλανδία
606 _945906
_aΖωγραφική, Ολλανδική
606 _954375
_aΖωγραφική, Αναγεννησιακή
676 _a759.9492
700 1 _4070
_aVarallo
_bFranca
702 1 _4730
_9255151
_aΑδαμάκη
_bΕύα
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2
090 _a9478