000 | 02733nam a22003493 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9478 | ||
010 | _a960-7945-82-4 | ||
100 | _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga | ||
101 | 1 |
_agre _bspa _cita |
|
102 | _aGR | ||
105 | _aa|||||a||||yd | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΜπος _fκείμενα Franca Varallo _gεισαγωγή Juan Antonio Ramirez _gμετάφραση Εύα Αδαμάκη |
|
210 |
_aΑθήνα _cΗ Καθημερινή _d2006 |
||
215 |
_a189 σ. _cέγχρ. εικ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΜεγάλοι ζωγράφοι _fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς _v14 |
|
225 | 1 |
_aΒιβλιοθήκη τέχνης _fΗ Καθημερινή |
|
312 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Bosco | ||
320 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία | ||
330 | _aΑνάμεσα στους μεγάλους καλλιτέχνες ο Ιερώνυμος Μπος αποτελεί μοναδική περίπτωση. Έχαιρε πάντα υψηλής εκτίμησης από ισχυρούς συλλέκτες και είχε πολλούς θαυμαστές. Αν και σώζεται ένας σημαντικός πυρήνας του έργου του, οι πληροφορίες που έχουμε για τη ζωή του και για τις ιδέες του είναι λιγοστές, σχεδόν ανύπαρκτες. [...] Αποτελεί, άραγε, αυτή η "σιωπή" μέρος μια καλά υπολογισμένης στρατηγικής; Ήθελε ο Μπος να κρυφτεί πίσω από το έργο του, ώστε αυτό να κρατήσει για πάντα αναμμένη τη φλόγα του αινίγματος; Δεν θα πρέπει να απορρίπτουμε την πιθανότητα μιας θετικής απάντησης, αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για κάποιον που έζησε και δημιούργησε στην αυγή των Νέων Χρόνων, στη μεταβατική περίοδο από τον Μεσαίωνα στην Αναγέννηση, στα τέλη του 15ου και τις αρχές του 16ου αιώνα. | ||
600 | 1 |
_965078 _aBosch _f(θ. 1516) _bHieronymus |
|
606 |
_9205098 _aΖωγραφική _yΟλλανδία |
||
606 |
_945906 _aΖωγραφική, Ολλανδική |
||
606 |
_954375 _aΖωγραφική, Αναγεννησιακή |
||
676 | _a759.9492 | ||
700 | 1 |
_4070 _aVarallo _bFranca |
|
702 | 1 |
_4730 _9255151 _aΑδαμάκη _bΕύα |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a9478 |