000 | 02781nam a22003493 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9476 | ||
010 | _a960-7945-84-0 | ||
100 | _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga | ||
101 | 1 |
_agre _bspa _cita |
|
102 | _aGR | ||
105 | _aa|||||a||||yd | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΒερμέερ _fκείμενα Roberta d' Adda _gεισαγωγή Maria Condor _gμετάφραση Νίκος Κοκκάλας |
|
210 |
_aΑθήνα _cΗ Καθημερινή _d2006 |
||
215 |
_a189 σ. _cέγχρ. εικ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΜεγάλοι ζωγράφοι _fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς _v15 |
|
225 | 1 |
_aΒιβλιοθήκη τέχνης _fΗ Καθημερινή |
|
312 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Vermeer | ||
320 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία | ||
330 | _aΟ Βερμέερ δεν είναι ρεαλιστής ζωγράφος, από πολλές απόψεις. Δημιουργεί έναν κόσμο διαμετρικά αντίθετο με την πραγματικότητα της εποχής του, στην οποία κυριαρχούν οι πολεμικές συγκρούσεις· έναν οικιακό, νοικοκυρεμένο, ελεγχόμενο, σιωπηλό, εξαιρετικά πολιτισμένο κόσμο, πολύ μακριά από τα πεδία των μαχών. Οι Ολλανδοί ζωγράφοι, και πιο αποτελεσματικά απ' όλους ο Βερμέερ, παρουσιάζουν την οικογενειακή εστία, το σπίτι, σαν χώρο που προστατεύει από τον έξω κόσμο. Σπάνια στην Ιστορία μπορούμε να δούμε χαραγμένα τόσο ξεκάθαρα τα όρια ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο. Αυτή η αίσθηση προεκτείνεται ακόμα και στον έξω κόσμο, στην ολλανδική πόλη· στο πεδίο της αστικής τοπιογραφίας, ο Βερμέερ μας έχει χαρίσει δυο μοναδικά έργα, που προκαλούν την ίδια αίσθηση ειρήνης, γαλήνης, προστασίας. | ||
600 | 1 |
_966369 _aVermeer _f(1632-1675) _bJohannes |
|
606 |
_9205098 _aΖωγραφική _yΟλλανδία |
||
606 |
_9284948 _aΖωγραφική, Μπαρόκ |
||
606 |
_945901 _aΖωγραφική, Ολλανδική _z17ος αι. |
||
676 | _a759.9492 | ||
700 | 1 |
_4070 _aD'Adda _bRoberta |
|
702 | 1 |
_4730 _9195167 _aΚοκκάλας _bΝίκος |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a9476 |