000 02781nam a22003493 4500
001 9476
010 _a960-7945-84-0
100 _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga
101 1 _agre
_bspa
_cita
102 _aGR
105 _aa|||||a||||yd
106 _ar
200 1 _aΒερμέερ
_fκείμενα Roberta d' Adda
_gεισαγωγή Maria Condor
_gμετάφραση Νίκος Κοκκάλας
210 _aΑθήνα
_cΗ Καθημερινή
_d2006
215 _a189 σ.
_cέγχρ. εικ.
_d19 εκ.
225 1 _aΜεγάλοι ζωγράφοι
_fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς
_v15
225 1 _aΒιβλιοθήκη τέχνης
_fΗ Καθημερινή
312 _aΤίτλος πρωτοτύπου: Vermeer
320 _aΠεριέχει βιβλιογραφία
330 _aΟ Βερμέερ δεν είναι ρεαλιστής ζωγράφος, από πολλές απόψεις. Δημιουργεί έναν κόσμο διαμετρικά αντίθετο με την πραγματικότητα της εποχής του, στην οποία κυριαρχούν οι πολεμικές συγκρούσεις· έναν οικιακό, νοικοκυρεμένο, ελεγχόμενο, σιωπηλό, εξαιρετικά πολιτισμένο κόσμο, πολύ μακριά από τα πεδία των μαχών. Οι Ολλανδοί ζωγράφοι, και πιο αποτελεσματικά απ' όλους ο Βερμέερ, παρουσιάζουν την οικογενειακή εστία, το σπίτι, σαν χώρο που προστατεύει από τον έξω κόσμο. Σπάνια στην Ιστορία μπορούμε να δούμε χαραγμένα τόσο ξεκάθαρα τα όρια ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο. Αυτή η αίσθηση προεκτείνεται ακόμα και στον έξω κόσμο, στην ολλανδική πόλη· στο πεδίο της αστικής τοπιογραφίας, ο Βερμέερ μας έχει χαρίσει δυο μοναδικά έργα, που προκαλούν την ίδια αίσθηση ειρήνης, γαλήνης, προστασίας.
600 1 _966369
_aVermeer
_f(1632-1675)
_bJohannes
606 _9205098
_aΖωγραφική
_yΟλλανδία
606 _9284948
_aΖωγραφική, Μπαρόκ
606 _945901
_aΖωγραφική, Ολλανδική
_z17ος αι.
676 _a759.9492
700 1 _4070
_aD'Adda
_bRoberta
702 1 _4730
_9195167
_aΚοκκάλας
_bΝίκος
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2
090 _a9476