000 | 02172nam a22003493 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9475 | ||
010 | _a960-7945-85-9 | ||
100 | _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga | ||
101 | 1 |
_agre _bspa _cita |
|
102 | _aGR | ||
105 | _aa|||||a||||yd | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΡέμπραντ _fκείμενα Roberta d' Adda _gεισαγωγή Juan Carrete Parrondo _gμετάφραση Σπύρος Πασβαλίδης |
|
210 |
_aΑθήνα _cΗ Καθημερινή _d2006 |
||
215 |
_a189 σ. _cέγχρ. εικ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΜεγάλοι ζωγράφοι _fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς _v8 |
|
225 | 1 |
_aΒιβλιοθήκη τέχνης _fΗ Καθημερινή |
|
312 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Rembrandt | ||
320 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία | ||
330 | _aΠρόθεση των ζωγράφων του μπαρόκ ήταν να "αιχμαλωτίσουν" τον θεατή με την πρώτη ματιά, εξ' ού και η έμφαση στο φως και στα οπτικά εφέ που αυτό προκαλεί. Τα έργα του Ρέμπραντ επιβάλλονται στον θεατή και τον ξαφνιάζουν· ωστόσο, την ίδια στιγμή νιώθει κανείς την ανάγκη να προσπαθήσει να ανακαλύψει ορισμένες πλευρές τους που δεν είναι προφανείς. Η τέχνη του μπαρόκ δεν απευθύνεται μόνο στο συναίσθημα· είναι πρωτίστως πνευματική άσκηση. | ||
600 | 0 |
_9126459 _aRembrandt Harmenszoon van Rijn _f(1606-1669) |
|
606 |
_9205098 _aΖωγραφική _yΟλλανδία |
||
606 |
_9284948 _aΖωγραφική, Μπαρόκ |
||
606 |
_945901 _aΖωγραφική, Ολλανδική _z17ος αι. |
||
676 | _a759.9492 | ||
700 | 1 |
_4070 _aD'Adda _bRoberta |
|
702 | 1 |
_4730 _9189428 _aΠασβαλίδης _bΣπύρος |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a9475 |