000 02172nam a22003493 4500
001 9475
010 _a960-7945-85-9
100 _a20191014d2006 m||y0grey50 0 ga
101 1 _agre
_bspa
_cita
102 _aGR
105 _aa|||||a||||yd
106 _ar
200 1 _aΡέμπραντ
_fκείμενα Roberta d' Adda
_gεισαγωγή Juan Carrete Parrondo
_gμετάφραση Σπύρος Πασβαλίδης
210 _aΑθήνα
_cΗ Καθημερινή
_d2006
215 _a189 σ.
_cέγχρ. εικ.
_d19 εκ.
225 1 _aΜεγάλοι ζωγράφοι
_fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς
_v8
225 1 _aΒιβλιοθήκη τέχνης
_fΗ Καθημερινή
312 _aΤίτλος πρωτοτύπου: Rembrandt
320 _aΠεριέχει βιβλιογραφία
330 _aΠρόθεση των ζωγράφων του μπαρόκ ήταν να "αιχμαλωτίσουν" τον θεατή με την πρώτη ματιά, εξ' ού και η έμφαση στο φως και στα οπτικά εφέ που αυτό προκαλεί. Τα έργα του Ρέμπραντ επιβάλλονται στον θεατή και τον ξαφνιάζουν· ωστόσο, την ίδια στιγμή νιώθει κανείς την ανάγκη να προσπαθήσει να ανακαλύψει ορισμένες πλευρές τους που δεν είναι προφανείς. Η τέχνη του μπαρόκ δεν απευθύνεται μόνο στο συναίσθημα· είναι πρωτίστως πνευματική άσκηση.
600 0 _9126459
_aRembrandt Harmenszoon van Rijn
_f(1606-1669)
606 _9205098
_aΖωγραφική
_yΟλλανδία
606 _9284948
_aΖωγραφική, Μπαρόκ
606 _945901
_aΖωγραφική, Ολλανδική
_z17ος αι.
676 _a759.9492
700 1 _4070
_aD'Adda
_bRoberta
702 1 _4730
_9189428
_aΠασβαλίδης
_bΣπύρος
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2
090 _a9475