000 02561nam a22003613 4500
001 9455
010 _a960-7945-88-3
100 _a20191010d2006 m||y0grey50 0 ga
101 1 _agre
_bspa
_cita
102 _aGR
105 _aac||||a||||yy
106 _ar
200 1 _aΡενουάρ
_fκείμενα Alexander Auf der Heyde, Margherita d' Ayala Valva
_gεισαγωγή Marie-Claire Uberquoi
_gμετάφραση Σοφία Γιαννέτσου
210 _aΑθήνα
_cΗ Καθημερινή
_d2006
215 _a189 σ.
_cέγχρ. εικ., πορτρ.
_d19 εκ.
225 1 _aΜεγάλοι ζωγράφοι
_fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς
_v10
225 1 _aΒιβλιοθήκη τέχνης
_fΗ Καθημερινή
312 _aΤίτλος πρωτοτύπου: Renoir
320 _aΠεριέχει βιβλιογραφία
330 _aΑπ' όλους τους πρωταγωνιστές της μεγάλης περιπέτειας του ιμπρεσιονισμού, ο Πιέρ Ωγκύστ Ρενουάρ (1841-1919) είναι ίσως ο ζωγράφος που ύμνησε όσο κανένας άλλος την ομορφιά. Η τόσο ιδιαίτερη ματιά του στη ζωή χαρακτηριζόταν από χαρά και αθωότητα. Η χάρη των προσωπογραφιών του, η λαμπρότητα των ρωπογραφικών σκηνών ή η λεπτότητα των γυναικείων γυμνών του είναι καρπός μιας φιλοσοφίας που βασιζόταν στην αδιατάρακτη αρμονία. Ο ιμπρεσιονισμός χαρακτηρίστηκε από μια ζωγραφική λεπταίσθητη, γεμάτη χρώματα, στην οποία, για πρώτη φορά στην ιστορία της τέχνης, το φως εκρήγνυται με όλη του τη λάμψη.
600 1 _962428
_aRenoir
_f(1841-1919)
_bAuguste
606 _947768
_aΖωγράφοι
_yΓαλλία
_z19ος αι.
606 _959127
_aΖωγραφική, Γαλλική
_z19ος αι.
606 _981025
_aΙμπρεσιονισμός (Τέχνη)
_yΓαλλία
676 _a759.4
700 1 _4070
_aAuf der Heyde
_bAlexander
701 1 _4070
_9195160
_aD'Ayala Valva
_bMargherita
702 1 _4730
_9189434
_aΓιαννέτσου
_bΣοφία
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2
090 _a9455