000 | 02561nam a22003613 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9455 | ||
010 | _a960-7945-88-3 | ||
100 | _a20191010d2006 m||y0grey50 0 ga | ||
101 | 1 |
_agre _bspa _cita |
|
102 | _aGR | ||
105 | _aac||||a||||yy | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΡενουάρ _fκείμενα Alexander Auf der Heyde, Margherita d' Ayala Valva _gεισαγωγή Marie-Claire Uberquoi _gμετάφραση Σοφία Γιαννέτσου |
|
210 |
_aΑθήνα _cΗ Καθημερινή _d2006 |
||
215 |
_a189 σ. _cέγχρ. εικ., πορτρ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΜεγάλοι ζωγράφοι _fεπιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς _v10 |
|
225 | 1 |
_aΒιβλιοθήκη τέχνης _fΗ Καθημερινή |
|
312 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Renoir | ||
320 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία | ||
330 | _aΑπ' όλους τους πρωταγωνιστές της μεγάλης περιπέτειας του ιμπρεσιονισμού, ο Πιέρ Ωγκύστ Ρενουάρ (1841-1919) είναι ίσως ο ζωγράφος που ύμνησε όσο κανένας άλλος την ομορφιά. Η τόσο ιδιαίτερη ματιά του στη ζωή χαρακτηριζόταν από χαρά και αθωότητα. Η χάρη των προσωπογραφιών του, η λαμπρότητα των ρωπογραφικών σκηνών ή η λεπτότητα των γυναικείων γυμνών του είναι καρπός μιας φιλοσοφίας που βασιζόταν στην αδιατάρακτη αρμονία. Ο ιμπρεσιονισμός χαρακτηρίστηκε από μια ζωγραφική λεπταίσθητη, γεμάτη χρώματα, στην οποία, για πρώτη φορά στην ιστορία της τέχνης, το φως εκρήγνυται με όλη του τη λάμψη. | ||
600 | 1 |
_962428 _aRenoir _f(1841-1919) _bAuguste |
|
606 |
_947768 _aΖωγράφοι _yΓαλλία _z19ος αι. |
||
606 |
_959127 _aΖωγραφική, Γαλλική _z19ος αι. |
||
606 |
_981025 _aΙμπρεσιονισμός (Τέχνη) _yΓαλλία |
||
676 | _a759.4 | ||
700 | 1 |
_4070 _aAuf der Heyde _bAlexander |
|
701 | 1 |
_4070 _9195160 _aD'Ayala Valva _bMargherita |
|
702 | 1 |
_4730 _9189434 _aΓιαννέτσου _bΣοφία |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a9455 |