000 | 03337nam a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9211 | ||
010 | _a978-960-503-075-9 | ||
090 | _a9211 | ||
100 | _a20190909d2012 m||y0grey50 ga | ||
101 | 0 | _agre | |
102 | _aGR | ||
105 | _ay||||||||||ay | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΗ χαμένη άνοιξη _eΔίσεχτα χρόνια _fΣτρατής Τσίρκας |
|
210 |
_aΑθήνα _cΔημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη _d2012 |
||
215 |
_a376 σ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΚορυφαίοι Έλληνες πεζογράφοι του 20ού αιώνα _v18 |
|
300 | _aΕιδική έκδοση για την εφημερίδα "Το Βήμα" | ||
330 | _a"Ο Στρατής Τσίρκας ανήκει στην μικρή ομάδα όσων ξεκίνησαν τη "μεγάλη" γενιά του τριάντα [...] και έφτασαν όψιμα σε μια πλήρη έκφραση του εαυτού τους, ωφελούμενοι από την ωριμότητα της προσωπικότητας τους, όσο και από τις οργανικές μεταβολές που γνώρισε η λογοτεχνία μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ύστερα από την Τριλογία "Ακυβέρνητες πολιτείες", που αποκάλυψε μια απρόβλεπτη δύναμη δημιουργίας και μεθόδου στον Σ. Τσίρκα, έρχεται τώρα η "Χαμένη άνοιξη". [...] Ο Αντρέας επιστρέφει στην Αθήνα από την Τασκένδη, το καλοκαίρι του 1965. [...] Συναντά παλιούς συντρόφους [...]. Μέσα [σ' αυτούς] κυκλοφορεί μια τριανταπεντάρα Δανεζοελβετίδα, η όμορφη νυμφομανής και αλκοολική Φλώρα. [...] Κατά τη στιγμή που η ιστορία εισβάλλει πια στο μυθιστόρημα, [...] ξεχωρίζουν τώρα εκκωφαντικά κραυγές και συνθήματα, σειρήνες και εκρήξεις, και [...] αντιλαμβανόμαστε ότι το κύριο πρόσωπο του έργου δεν είναι η Φλώρα, ούτε ο Αντρέας, αλλά η Ιστορία, [που] λειτουργεί σαν συνεκτική ύλη, τους ενώνει με τρόπο αόρατο κατά τη διάρκεια όλου του έργου, και πάντως πολύ περισσότερο από το εύθραυστο ερωτικό νήμα. [...] Ένα γνήσιο μυθιστόρημα όσο είναι αρκετά δύσκολο να συναντήσουμε στις μέρες μας". Mario Vitti "Αφηγηματική μέθοδος και συγκίνηση στον Στρατή Τσίρκα" "Το Βήμα", Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 1980 | ||
606 |
_91678 _aΜυθιστόρημα |
||
606 |
_938163 _aΝεοελληνική πεζογραφία _z20ός αι. |
||
676 | _a889.334 | ||
700 | 1 |
_4070 _aΤσίρκας _bΣτρατής _f(1911-1980) |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |