000 03337nam a2200289 4500
001 9211
010 _a978-960-503-075-9
090 _a9211
100 _a20190909d2012 m||y0grey50 ga
101 0 _agre
102 _aGR
105 _ay||||||||||ay
106 _ar
200 1 _aΗ χαμένη άνοιξη
_eΔίσεχτα χρόνια
_fΣτρατής Τσίρκας
210 _aΑθήνα
_cΔημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη
_d2012
215 _a376 σ.
_d19 εκ.
225 1 _aΚορυφαίοι Έλληνες πεζογράφοι του 20ού αιώνα
_v18
300 _aΕιδική έκδοση για την εφημερίδα "Το Βήμα"
330 _a"Ο Στρατής Τσίρκας ανήκει στην μικρή ομάδα όσων ξεκίνησαν τη "μεγάλη" γενιά του τριάντα [...] και έφτασαν όψιμα σε μια πλήρη έκφραση του εαυτού τους, ωφελούμενοι από την ωριμότητα της προσωπικότητας τους, όσο και από τις οργανικές μεταβολές που γνώρισε η λογοτεχνία μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ύστερα από την Τριλογία "Ακυβέρνητες πολιτείες", που αποκάλυψε μια απρόβλεπτη δύναμη δημιουργίας και μεθόδου στον Σ. Τσίρκα, έρχεται τώρα η "Χαμένη άνοιξη". [...] Ο Αντρέας επιστρέφει στην Αθήνα από την Τασκένδη, το καλοκαίρι του 1965. [...] Συναντά παλιούς συντρόφους [...]. Μέσα [σ' αυτούς] κυκλοφορεί μια τριανταπεντάρα Δανεζοελβετίδα, η όμορφη νυμφομανής και αλκοολική Φλώρα. [...] Κατά τη στιγμή που η ιστορία εισβάλλει πια στο μυθιστόρημα, [...] ξεχωρίζουν τώρα εκκωφαντικά κραυγές και συνθήματα, σειρήνες και εκρήξεις, και [...] αντιλαμβανόμαστε ότι το κύριο πρόσωπο του έργου δεν είναι η Φλώρα, ούτε ο Αντρέας, αλλά η Ιστορία, [που] λειτουργεί σαν συνεκτική ύλη, τους ενώνει με τρόπο αόρατο κατά τη διάρκεια όλου του έργου, και πάντως πολύ περισσότερο από το εύθραυστο ερωτικό νήμα. [...] Ένα γνήσιο μυθιστόρημα όσο είναι αρκετά δύσκολο να συναντήσουμε στις μέρες μας". Mario Vitti "Αφηγηματική μέθοδος και συγκίνηση στον Στρατή Τσίρκα" "Το Βήμα", Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 1980
606 _91678
_aΜυθιστόρημα
606 _938163
_aΝεοελληνική πεζογραφία
_z20ός αι.
676 _a889.334
700 1 _4070
_aΤσίρκας
_bΣτρατής
_f(1911-1980)
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2