000 | 02826nam a2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7741 | ||
010 | _a960-03-4087-0 | ||
100 | _a20190412d2006 m||y0grey50050 ga | ||
101 | 1 |
_agre _cger |
|
102 | _aGR | ||
105 | _ay||||||||||aa | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΤο παιχνίδι των ματιών _eΑυτοβιογραφία 1931-1937 _fΈλιας Κανέτι _gμετάφραση από τα γερμανικά Αλεξάνδρα Παύλου |
|
210 |
_aΑθήνα _cΚαστανιώτης _d2006 |
||
215 |
_a377 σ. _d20 εκ. |
||
225 | 1 | _aΕικοστός αιώνας | |
312 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Das augenspiel | ||
330 | _aΣτο τρίτο -και τελευταίο- μέρος της αυτοβιογραφικής τριλογίας του ο Ελίας Κανέτι μας μεταφέρει στη Βιέννη λίγο πριν από την προσάρτηση της Αυστρίας στη Γερμανία, σ' εκείνη την κοσμοπολίτικη Βιέννη στις παραμονές του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. Είναι η εποχή όπου ο συγγραφέας ολοκληρώνει το μυθιστόρημά του Η τύφλωση και αρχίζει να θέτει τις βάσεις για το περίφημο δοκίμιο "Μάζα και εξουσία", είναι η εποχή της συνάντησής του με σπουδαίους άντρες που θα επηρεάσουν και θα καθορίσουν τη σκέψη του. Με το ζωντανό και οξύ του βλέμμα μας παρουσιάζει τον Χέρμαν Μπροχ, τον Ρόμπερτ Μούζιλ, τον 'Αλμπαν Μπεργκ αλλά και πολλούς αγνώστους από τα καφέ, τα λογοτεχνικά σαλόνια και τα καλλιτεχνικά εργαστήρια της εποχής. Στη γλώσσα, στα πρόσωπα και στη συμπεριφορά των ανθρώπων ο Ελίας Κανέτι διαβάζει τα σημάδια της πολυτάραχης εκείνης ιστορικής περιόδου, στην οποία μεταφέρει τον αναγνώστη μ' έναν τρόπο συναρπαστικό. | ||
606 |
_9284455 _aΓερμανική λογοτεχνία _z20ός αι. |
||
606 |
_9105300 _aΠαγκόσμιος πόλεμος, 1939-1945 _xΜυθιστόρημα |
||
606 |
_954367 _aΑυτοβιογραφία |
||
676 | _a838.91403 | ||
700 | 1 |
_4070 _aCanetti _bElias _f(1905-1994) |
|
702 | 1 |
_4730 _946939 _aΠαύλου _bΑλεξάνδρα |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a7741 |