000 02807cam a2200277 4500
001 75
010 _a978-960-336-441-2
090 _a75
100 _a20151208d2009||||m||y0grey5005 ga
101 _agre
102 _aGR
105 _ay|||z|||000yy
200 1 _aΤο τρίτο στεφάνι
_gεπίμετρο Μένης Κουμανταρέας
210 _aΑθήνα
_cΓαβριηλίδης
_d2009
215 _a327,[1]σ.
_d21 εκ.
_cασπρ. φωτ.
330 _a[...] Έχοντας στα νιάτα του ταξιδέψει πολύ, κυρίως στην Αυστραλία και την Αμερική, και έχοντας μετέλθει ένα πλήθος βιοποριστικές δουλειές, μπορεί να δει καθαρότερα τα συμβαίνοντα στην Ελλάδα των αστικών κέντρων, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Μέσα από έναν κλαυσίγελο αφηγείται πράγματα σοβαρά ακόμα και τραγικά με όπλο το πανταχού παρόν χιούμορ. Έχοντας λοιπόν ζήσει έξω, έχει αφομοιώσει τους κώδικες της αγγλοσαξονικής πεζογραφίας, κυρίως της αμερικάνικης του 20ού αιώνα και τους εφαρμόζει με επιδεξιότητα στο ελληνικό περιβάλλον και πραγματικότητα. Έτσι μέσα από την κοινότοπη ιστορία δύο γυναικών, οι οποίες κινούν τα νήματα της μοίρας των αρσενικών, δίνει έναν πίνακα της μεταπολεμικής κοινωνίας με φλας μπακ στην εποχή των Βαλκανικών, της Μικρασίας και άμεσες αναφορές στην εποχή του Μεταξά, την Κατοχή, εστιάζοντας στο εμφυλιακό και μετεμφυλιακό τοπίο. Τα ιστορικά γεγονότα περνάνε μέσα από τη ζωή των ηρώων του κατορθώνοντας να απογειώσει τη ζωή αυτή σε συλλογικό δράμα [...] (από το επίμετρο του Μένη Κουμανταρέα)
606 _91678
_aΜυθιστόρημα
606 _938163
_aΝεοελληνική πεζογραφία
_z20ός αι.
676 _a889.334
700 1 _aΤαχτσής
_bΚώστας
_f(1927-1988)
_4070
702 1 _921633
_aΚουμανταρέας
_bΜένης
_f(1931-2014)
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2