000 | 03132nam a2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 6657 | ||
010 | _a960-04-0632-4 | ||
090 | _a6657 | ||
100 | _a20181107d1992 m||y0grey50050 ga | ||
101 | 1 |
_agre _cfre |
|
102 | _aGR | ||
105 | _ay|||z|||000ay | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΕπικίνδυνες επαφές _fΜαρί Καρντινάλ _gμετάφραση Θέμης Λιακόπουλος _eΜυθιστόρημα |
|
210 |
_aΑθήνα _cΚέδρος _d1992 |
||
215 |
_a269 σ. _d21 εκ. |
||
225 | 1 | _aΣύγχρονη ξένη λογοτεχνία | |
312 | _aΤίτλος του πρωτοτύπου: Les grands desordres / Bernard Grasset | ||
330 | _aΓιατί η Έλσα Λαμπέ αποφάσισε, ξαφνικά, να αφηγηθεί τη ζωή της σ' έναν άγνωστο; Τι να συνέβηκε, άραγε, στην καθημερινή της ζωή, στο μηχανισμό της μνήμης της, ώστε να αισθανθεί την ανάγκη να ταράξει την ισορροπία της ύπαρξής της; Κι όμως, όλα φαινόντουσαν τόσο ήρεμα σ' αυτή τη σαρανταπεντάρα γυναίκα: το επάγγελμά της, της ψυχολόγου, την συναρπάζει ˙ λατρεύει την κόρη της ˙ κι ακόμα δεν αμφιβάλλει καθόλου ότι η γνώση μπορεί να ταχτοποιεί τις πιο πολλές ανωμαλίες που, κάποτε κάποτε, έρχονται να επηρεάσουν την ομαλή ροή μιας ζωής. Ένα καλοκαίρι η Έλσα ανακαλύπτει ότι η κόρη της παίρνει ναρκωτικά, ότι είναι σχεδόν χαμένη - είναι όμως άραγε, αυτό η πραγματική αιτία της ταραχή της; Θα μπορούσαμε ακόμα να σκεφτούμε ότι αυτή η γυναίκα, η τόσο στέρεη στις πεποιθήσεις της, δεν είναι από αυτές που καταρρέουν με το παραμικρό - όμως, αυτό ακριβώς είναι και που θα την ξαφνιάσει. Σύντομα, η Έλσα θα τα βάλει με τον εαυτό της, με ένα κούφιο παρελθόν που, χωρίς καν μια προειδοποίηση, εκδικείται. Κατάθλιψη; Μελαγχολία; Σ' αυτή τη περίπτωση, είναι προτιμότερο να δεις την αυταπάτη κατάφατσα, να χτυπιέσαι με τον εαυτό σου τα μαύρα μεσάνυχτα. | ||
606 |
_914020 _aΓαλλικό μυθιστόρημα |
||
606 |
_9284448 _aΓαλλική λογοτεχνία _z20ός αι. |
||
676 | _a843.914 | ||
700 | 1 |
_4070 _aCardinal _bMarie _f(1929-2001) |
|
702 | 1 |
_4730 _934937 _aΛιακόπουλος _bΘέμης |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |