000 03132nam a2200301 4500
001 6657
010 _a960-04-0632-4
090 _a6657
100 _a20181107d1992 m||y0grey50050 ga
101 1 _agre
_cfre
102 _aGR
105 _ay|||z|||000ay
106 _ar
200 1 _aΕπικίνδυνες επαφές
_fΜαρί Καρντινάλ
_gμετάφραση Θέμης Λιακόπουλος
_eΜυθιστόρημα
210 _aΑθήνα
_cΚέδρος
_d1992
215 _a269 σ.
_d21 εκ.
225 1 _aΣύγχρονη ξένη λογοτεχνία
312 _aΤίτλος του πρωτοτύπου: Les grands desordres / Bernard Grasset
330 _aΓιατί η Έλσα Λαμπέ αποφάσισε, ξαφνικά, να αφηγηθεί τη ζωή της σ' έναν άγνωστο; Τι να συνέβηκε, άραγε, στην καθημερινή της ζωή, στο μηχανισμό της μνήμης της, ώστε να αισθανθεί την ανάγκη να ταράξει την ισορροπία της ύπαρξής της; Κι όμως, όλα φαινόντουσαν τόσο ήρεμα σ' αυτή τη σαρανταπεντάρα γυναίκα: το επάγγελμά της, της ψυχολόγου, την συναρπάζει ˙ λατρεύει την κόρη της ˙ κι ακόμα δεν αμφιβάλλει καθόλου ότι η γνώση μπορεί να ταχτοποιεί τις πιο πολλές ανωμαλίες που, κάποτε κάποτε, έρχονται να επηρεάσουν την ομαλή ροή μιας ζωής. Ένα καλοκαίρι η Έλσα ανακαλύπτει ότι η κόρη της παίρνει ναρκωτικά, ότι είναι σχεδόν χαμένη - είναι όμως άραγε, αυτό η πραγματική αιτία της ταραχή της; Θα μπορούσαμε ακόμα να σκεφτούμε ότι αυτή η γυναίκα, η τόσο στέρεη στις πεποιθήσεις της, δεν είναι από αυτές που καταρρέουν με το παραμικρό - όμως, αυτό ακριβώς είναι και που θα την ξαφνιάσει. Σύντομα, η Έλσα θα τα βάλει με τον εαυτό της, με ένα κούφιο παρελθόν που, χωρίς καν μια προειδοποίηση, εκδικείται. Κατάθλιψη; Μελαγχολία; Σ' αυτή τη περίπτωση, είναι προτιμότερο να δεις την αυταπάτη κατάφατσα, να χτυπιέσαι με τον εαυτό σου τα μαύρα μεσάνυχτα.
606 _914020
_aΓαλλικό μυθιστόρημα
606 _9284448
_aΓαλλική λογοτεχνία
_z20ός αι.
676 _a843.914
700 1 _4070
_aCardinal
_bMarie
_f(1929-2001)
702 1 _4730
_934937
_aΛιακόπουλος
_bΘέμης
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2