000 | 03436nam a2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 6458 | ||
010 | _a978-960-93-4711-2 | ||
090 | _a6458 | ||
100 | _a20181012d2013 m||y0grey50050 ga | ||
101 | 0 | _agre | |
102 | _aGR | ||
105 | _aahc|a|||||1yy | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΚρητών παιδεία _fΜανόλης Μακράκης _eΗ παιδεία στην τουρκοκρατούμενη και αυτόνομη Κρήτη - Η περιοχή Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου |
|
210 |
_aΗράκλειο _c[χ.ό.] _d2013 |
||
215 |
_a683 σ. _d24 εκ. _cεικ., πανομ., πορτρ. |
||
330 | _a"...Το έργο του Μανόλη Κ. Μακράκη, Κρητών Παιδεία". Η παιδεία στην τουρκοκρατούμενη και αυτόνομη Κρήτη, η περιοχή Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου - διδακτορική διατριβή που υποστηρίχτηκε στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συνιστά χωρίς καμμιά αμφιβολία ή ενδοιασμό καθοριστική συνεισφορά και αποφασιστική συμβολή στη γνώση της κρητικής εκπαίδευσης και παιδείας [...] Το σύγγραμμα, θεμελιωμένο επιστημονικά, καλύπτει την κρισιμότερη φάση του Κρητικού Ζητήματος στη μεταβατική περίοδο των χρόνων 1866-1913 και ειδικότερα το ιστορικό εκπαιδευτικό γίγνεσθαι σε μια γεωγραφική περιοχή για την οποία δεν είχαμε, για το συγκεκριμένο θέμα, συγκροτημένες και τεκμηριωμένες πληροφορίες και ειδήσεις [...] Η επιστημονική στερεότητα του έργου αποδεικνύεται από τις μεθοδολογικές του αρχές [...] είναι το αποτέλεσμα πολλαπλών, πολυσύνθετων παραγόντων, πολύχρονης έρευνας, βιβλιογραφικής πληρότητας, συστηματικής μελέτης και υπεύθυνης αξιοποίησης των πρωτογενών - αρχειακών πηγών. Οι εκπαιδευτικές πραγματικότητες παρουσιάζονται με υπευθυνότητα καθώς τοποθετούνται μέσα στο συγκεκριμένο χώρο με την κοινωνική δυναμική που τον χαρακτηρίζει αλλά και στον χρόνο που διακρίνεται από διαδοχικές επαναστάσεις που οδηγούν στην Κρητική Πολιτεία και τελικά στην Ένωση [...]". | ||
606 |
_9265233 _aΕκπαίδευση _yΕλλάς _yΚρήτη _xΙστορία _z19ος-20ός αι. |
||
606 |
_946549 _aΕκπαίδευση _xΙστορία _zΤουρκοκρατία |
||
676 | _a370.949 59 | ||
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
320 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |