000 03667nam a2200301 4500
001 4006
010 _a960-325-145-3
090 _a4006
100 _a20171127d1995 m||y0grey50050 ga
101 1 _agre
_ceng
102 _aGR
105 _ay|||z|||000ay
106 _ar
200 1 _aΟ χαμένος πίνακας του Ρεμπράντ
_fOliver Banks
_gμετάφραση Ανδρέας Αποστολίδης
210 _aΑθήνα
_cΆγρα
_dc1995
215 _a353 [6] σ.
_d17 εκ.
225 1 _aΣειρά Αστυνομικής Λογοτεχνίας
_v24
312 _aΤίτλος πρωτοτύπου: The Rembrandt panel
330 _aΟ Σάμιουελ Βάινστοκ, ένας διορατικός έμπορος έργων τέχνης, ιδιοκτήτης μιας μικρής γκαλερί στη Βοστώνη, δέχεται μια μέρα από έναν μικρομεσάζοντα κάτι απίστευτο: ένα χαμένο, άγνωστο έργο του Ρέμπραντ, που απεικόνιζε μια γυναίκα της εποχής του 1660, όταν ο μεγάλος καλλιτέχνης ζωγράφιζε την τότε σύντροφό του, τη Χέντρικε Στόφελς, μετά το θάνατο της αγαπημένης του Σάσκια. Υπήρχε η εξαιρετική πιθανότητα να είναι αληθινό; Παράλληλα, ο Έλτον Ρος, διευθυντής ενός μουσείου στη Βοστώνη, βρίσκεται μπρος σ' ένα εκπληκτικό αρχαιοελληνικό αγγείο, αντίστοιχης ομορφιάς και τέχνης με τον κρατήρα του Εξηκία στο Μόναχο και τον κρατήρα του Ευφρονίου στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης· του τον έχει προσκομίσει μυστικά ένας Αρμένης, σκοτεινός έμπορος τέχνης. Οι δύο ιστορίες πλέκονται και αρχίζει μια σειρά φόνων και εξαφανίσεων. Ο Έιμος Χάτσερ, ο ντετέκτιβ-ιστορικός τέχνης ήρωας του Όλιβερ Μπανκς, εμφανίζεται ξανά και μέσα από τις έρευνες της αστυνομίας, την ιστορία της τέχνης, σχολαστικούς ακαδημαϊκούς ερευνητές, ειδικευμένους κορνιζοποιούς στα τελάρα του 17ου αιώνα και περιπετειώδη ταξίδια στην Ευρώπη, προσπαθεί να βρει τα νήματα που θα τον οδηγήσουν στη λύση του μυστηρίου. Η έκδοση συνοδεύεται από σημείωμα του μεταφραστή Ανδρέα Αποστολίδη. Ο Oliver Banks είναι ιστορικός τέχνης στη Νέα Υόρκη. Από τις εκδόσεις "΄Αγρα" έχει δημοσιευτεί και το αστυνομικό μυθιστόρημα, "Η μανία με τον Καραβάτζο", το 1984.
606 _91677
_aΑστυνομικές ιστορίες και ιστορίες μυστηρίου
606 _9284037
_aΑστυνομική λογοτεχνία
676 _a808.83872
700 1 _4070
_aBanks
_bOliver T.
_f(1975-)
702 1 _4730
_aΑποστολίδης
_bΑνδρέας
_f(1953-)
_914939
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2