000 | 02847cam a2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4 | ||
010 | _a978-960-503-076-6 | ||
090 | _a4 | ||
100 | _a20151020f m||y0grey50050 ga | ||
101 | 0 | _agre | |
102 | _aGR | ||
105 | _ay|||z|||000ay | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΟ Χριστός ξανασταυρώνεται _fΝίκος Καζαντζάκης |
|
210 |
_aΑθήνα _cΔημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη _d2012 |
||
215 |
_a774 σ. _d19 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΚορυφαίοι Έλληνες Πεζογράφοι του 20ου αιώνα _h19 |
|
300 | _aΕιδική έκδοση για την εφημερίδα ''Ελευθεροτυπία'' | ||
330 | _a"Εις το τελευταίοι φύλλον του "Ομπσέρβερ" του Λονδίνου δημοσιεύεται μία ενδιαφέρουσα κριτική του Φίλιπ Τόυνμπη διά το νέον μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται" που εκυκλοφόρησε πρόσφατα και εις αγγλικήν μετάφρασιν. 0 κ. Τόυνμπη πολύ εύστοχα παρατηρεί ότι το έργον αυτό -όπως άλλωστε όλα τα έργα του Καζαντζάκη- παρουσιάζει μίαν αρετήν σπανίαν εις την παγκόσμιον λογοτεχνίαν, δηλαδή το μεγαλείον του θέματος. Ως γνωστόν, το θέμα του εν λόγω μυθιστορήματος έχει ως εξής. Οι κάτοικοι ενός ελληνικού χωριού της Μικράς Ασίας, το 1921, ετοιμάζονται, σύμφωνα με ένα παλαιότατον έθιμον, να αναπαραστήσουν τα Πάθη του Χριστού. Οι "πρωταγωνισταί" ταυτίζονται τόσο πολύ με τους ρόλους των, ώστε όταν μία ομάς προσφύγων καταφεύγει εις το χωριό, το δράμα της Σταυρώσεως γίνεται πραγματικότης. "Το [...] μυθιστόρημα", γράφει ο κ. Τόυνμπη, "είναι διασκεδαστικό, τραγικό, συμπονετικό και θαυμάσια γραμμένο, θυμίζει, σε διάφορα στάδια, Ντοστογιέφσκυ. | ||
606 |
_91678 _aΜυθιστόρημα |
||
606 |
_938163 _aΝεοελληνική πεζογραφία _z20ός αι. |
||
676 | _a889.332 | ||
700 | 1 |
_4070 _aΚαζαντζάκης _bΝίκος _f(1883-1957) |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |