000 | 02921cam a2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 3283 | ||
010 | _a960-235-571-9 | ||
090 | _a3283 | ||
100 | _a20170913d1994 m||y0grey50050 ga | ||
101 | 1 |
_agre _cita |
|
105 | _ay|||z|||000ay | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΤο νησί της προηγούμενης ημέρας _fΟυμπέρτο Έκο _gμετάφραση Έφη Καλλιφατίδη |
|
210 |
_aΑθήνα _cΓνώση _dc1994 |
||
215 |
_a494 σ. _d21 εκ. |
||
312 | _aL' isola del giorno prima / Umberto Eco | ||
330 | _aΚαλοκαίρι 1643, ένα ναυάγιο στις θάλασσες του Νότου, ένα πλοίο που αποδεικνύεται έρημο - και στοιχειωμένο; Όχι, αρκεί η μοναξιά των ναυαγών, η ρευστότητα του νερού, του αγνώστου και του παράδοξου. Ναυαγός είναι ο Ρομπέρτο, εν τω μέσω θαλάσσης, θεατής θαυμασίων: ανοιχτοί ουρανοί, αστέρες, ανοίκεια ύδατα, πουλιά, ανείδωτα φυτά και δίχως όνομα κοράλλια στο σύμπαν που ανακαλύπτει. Φαίνεται ότι, εκτός από ναυαγός, ο νεαρός Ρομπέρτο πρέπει να γίνει και περιηγητής. Εγκαθίσταται, λοιπόν, στην εξορία του κι έτσι αρχίζει η -μάταιη;- συγγραφή ερωτικών επιστολών, ο τρόπος που έχει ο νεαρός να διηγηθεί, σε όποιον ακούει, την ιστορία του. Στα γράμματά του θάλλει ο 17ος αιώνας, ο καιρός της επιστήμης, ο λόγος της κρατικής εξουσίας, ο Τριακονταετής Πόλεμος, οι συνωμοσίες, οι μάχες, οι πολιορκίες, ο δόλος, οι ίντριγκες των καρδιναλίων, η απώλεια ενός σύμπαντος που είχε τη γη για μοναδικό επίκεντρο. Ο ξεριζωμός είναι σε τόπο, σε χρόνο, σε σημεία αναφοράς, σε συνθήκη υπαρξιακή. Τέτοιος χρειάζεται να είναι και ο νόστος, ο γυρισμός, η περιήγηση. Και η αφήγηση. Το νησί που ο Ρομπέρτο ποθεί είναι χθες. Και αυτός, γράφοντας, ζητά να το φτάσει. | ||
606 |
_9285295 _aΙταλική λογοτεχνία _z20ός αι. |
||
676 | _a853.914 | ||
700 | 1 |
_4070 _aEco _bUmberto _f(1932-) |
|
702 | 1 |
_4730 _9248713 _aΚαλλιφατίδη _bΈφη |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |