000 02424nam a22002893 4500
001 13894
010 _a960-01-0442-5
100 _a20230522d2006 m||y0grey50 0 ga
101 0 _agre
102 _aGR
106 _ar
200 1 _aΠεριβαλλοντική εκπαίδευση
_eΑρχές, φιλοσοφία, μεθοδολογία, παιχνίδια & ασκήσεις
_fΑλέξανδρος Γεωργόπουλος, Ελισάβετ Τσαλίκη
210 _aΑθήνα
_cGutenberg
_d2006
215 _a164 σ.
_d21 εκ.
225 1 _aΕκπαίδευση και Περιβάλλον
_v1
330 _aΤο βιβλίο αυτό είναι ένα πολύτιμο βοήθημα για κάθε εκπαιδευτικό, αλλά και γενικότερα για κάθε άνθρωπο που ασχολείται (ή πρόκειται να ασχοληθεί) με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο πρώτο κεφάλαιο δίδονται οι ορισμοί, στο δεύτερο σκιαγραφείται το φιλοσοφικό της πλαίσιο, στο τρίτο αναπτύσσεται η σχέση της με τα αναλυτικά προγράμματα, στο τέταρτο περιγράφονται οι πιο συνηθισμένες μεθοδολογικές προσεγγίσεις και στο τελευταίο παρατίθεται μια σειρά από ιδέες για ασκήσεις, παιχνίδια και προγράμματα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που αποτελούν πρώτης τάξεως ερεθίσματα για αυτούς / αυτές που επέλεξαν να κολυμπήσουν στα βαθιά νερά της ενεργητικής μάθησης και της δράσης προς χάριν του πλανήτη.
606 _946363
_aΠεριβάλλον
_xΠροστασία
_xΣπουδή και διδασκαλία
606 _99849
_aΠεριβάλλον
_xΠροστασία
606 _969200
_aΠεριβαλλοντική ηθική
676 _a333.72
700 1 _4070
_aΓεωργόπουλος
_bΑλέξανδρος
701 1 _4070
_970510
_aΤσαλίκη
_bΕλισάβετ
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2
090 _a13894