000 | 03148nam a2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1323 | ||
010 | _a978-960-577-053-2 | ||
090 | _a1323 | ||
100 | _a20160711h20152008d||y0grey50050 | ||
101 | _agre | ||
102 | _aGR | ||
105 | _aa||||||||||ay | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΟ Άλκης και ο λαβύρινθος _fΑλέξης Σταμάτης _gεικονογράφηση Denis Lhomme |
|
210 |
_aΑθήνα _cΚαστανιώτης _d2015 |
||
215 |
_a93 σ. _cεικ. _d21 εκ. |
||
225 | 1 |
_aΝεανική βιβλιοθήκη _iΠεριπέτεια - αγωνία - μυστήριο |
|
330 | _aΟ Άλκης, γιος του γνωστού αρχιτέκτονα Kώστα Δαιδάλου, είναι ένα παιδί που ζει στον κόσμο των υπολογιστών, των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και της πληροφορικής. Η τεχνολογία αποτελεί γι' αυτόν κύρια προτεραιότητα. Όλα κυλούν ήρεμα μέχρι τη μέρα που εξαφανίζεται η αγαπημένη του αδελφή, η Ελένη. Η ζωή του Άλκη αναστατώνεται, η αγωνία και η στεναχώρια του μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα. Μέχρι τη στιγμή που λαμβάνει ένα e-mail από κάποιο άγνωστο κορίτσι το οποίο ισχυρίζεται ότι μπορεί να τον βοηθήσει να βρει την αδελφή του και του προτείνει μια συμφωνία. Εκείνος δέχεται και μπλέκεται σ' ένα ασυνήθιστο κι επικίνδυνο παιχνίδι με περίεργους κανόνες. Ακολουθώντας τις οδηγίες του μυστηριώδους κοριτσιού, συναντά κάποια πολύ ιδιαίτερα πρόσωπα που τα συνδέει ένα παράξενο παρελθόν. Η αναζήτηση της Ελένης θα τον οδηγήσει σε μία περιπέτεια μέσα από την οποία θα καταλάβει ότι η πραγματική ζωή δεν είναι μόνο τα Game Boy και οι υπολογιστές αλλά οι αληθινοί άνθρωποι, που σκέφτονται, αναπνέουν, αισθάνονται... Κι όταν πια θα διαπιστώσει πως η τεχνολογία δεν αρκεί για να ξαναβρεί την αδελφή του, αλλά χρειάζεται και κάτι πολύ πιο σημαντικό, ένα διαφορετικό τρόπο να βλέπει τα πράγματα, τότε θα έχει φτάσει στο τέλος της διαδρομής... | ||
606 |
_99609 _aΠαιδική λογοτεχνία, Ελληνική |
||
700 | 1 |
_4070 _aΣταμάτης _bΑλέξης _f(1960-) |
|
702 | 1 |
_4440 _9177662 _aLhomme _bDenis _f(1960-) |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |