000 | 01759nam a22002893 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 12628 | ||
010 | _a960-01-0659-2 | ||
090 | _a12628 | ||
100 | _a20211112d2002 m||y0grey50 ga | ||
101 | 0 | _agre | |
102 | _aGR | ||
105 | _a||||||||||1|| | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΣτρατηγικές διδασκαλίας _eΗ κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη _fΗλίας Γ. Ματσαγγούρας |
|
205 | _a5η έκδ. | ||
210 |
_aΑθήνα _cGutenberg _d2002 |
||
215 |
_a623 σ. _d24 εκ. |
||
225 | 1 | _aΠαιδαγωγική σειρά | |
320 | _aΠεριέχει ευρετήριο και βιβλιογραφία | ||
330 | _aΠαρουσιάζεται ένα συγκροτημένο πρόγραμμα, το οποίο προτείνει γενικές αρχές και διδακτικές πρακτικές συνύφανσης της κριτικής σκέψης στη διαδικασία, το περιεχόμενο και το πλαίσιο της καθημερινής διδασκαλίας. Ακόμη, προσαρμόζονται οι προτάσεις του συγγραφέα στους εξειδικευμένους πρακτικούς σκοπούς του αναλυτικού προγράμματος και συνθέτονται με τα στοιχεία της κριτικής σκέψης συγκροτημένες στρατηγικές διδασκαλίας. | ||
606 |
_974007 _aΔιδασκαλία _xΜεθοδολογία |
||
676 | _a371.102 | ||
700 | 1 |
_4070 _aΜατσαγγούρας _bΗλίας Γ. _f(1946- ) |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |