000 01759nam a22002893 4500
001 12628
010 _a960-01-0659-2
090 _a12628
100 _a20211112d2002 m||y0grey50 ga
101 0 _agre
102 _aGR
105 _a||||||||||1||
106 _ar
200 1 _aΣτρατηγικές διδασκαλίας
_eΗ κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη
_fΗλίας Γ. Ματσαγγούρας
205 _a5η έκδ.
210 _aΑθήνα
_cGutenberg
_d2002
215 _a623 σ.
_d24 εκ.
225 1 _aΠαιδαγωγική σειρά
320 _aΠεριέχει ευρετήριο και βιβλιογραφία
330 _aΠαρουσιάζεται ένα συγκροτημένο πρόγραμμα, το οποίο προτείνει γενικές αρχές και διδακτικές πρακτικές συνύφανσης της κριτικής σκέψης στη διαδικασία, το περιεχόμενο και το πλαίσιο της καθημερινής διδασκαλίας. Ακόμη, προσαρμόζονται οι προτάσεις του συγγραφέα στους εξειδικευμένους πρακτικούς σκοπούς του αναλυτικού προγράμματος και συνθέτονται με τα στοιχεία της κριτικής σκέψης συγκροτημένες στρατηγικές διδασκαλίας.
606 _974007
_aΔιδασκαλία
_xΜεθοδολογία
676 _a371.102
700 1 _4070
_aΜατσαγγούρας
_bΗλίας Γ.
_f(1946- )
801 _aGR
_bLIBR_Malevizi
_gAACR2