000 | 02743nam a2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 11320 | ||
010 | _a978-618-5433-95-6 | ||
100 | _a20210524d2020 m||y0grey50 ga | ||
101 | 1 |
_agre _cita |
|
102 | _aGR | ||
105 | _a|||||||||||fy | ||
106 | _ar | ||
200 | 1 |
_aΧάος _eΔιηγήματα _fΛουΐτζι Πιραντέλο _gμετάφραση Σωτήρης Τριβιζάς, Κατερίνα Γλυκοφρύδη |
|
210 |
_aΑθήνα _cΆλτερ Έγκο _d2020 |
||
215 |
_a237 σ. _d21 εκ. |
||
300 | _aΕιδική έκδοση για την εφημερίδα "Το Βήμα" | ||
312 | _aΤίτλοι πρωτοτύπων: Il corvo di Mizzaro ; L' altro figlio ; Male di Luna ; La giara ; Requiem aeternam dona eis, Domine! ; Colloquio con la madre ; La vita nuda ; Prima notte ; Il pipistrello, Se... ; Amicissimi ; Il dovere del medico ; Pallino e Mimi ; E due ; Distrazione ; Il fumo ; Il ventaglino ; Risposta | ||
330 | _aΤο 1984 οι αδελφοί Ταβιάνι γύρισαν την ωραιότερη ίσως κινηματογραφική ταινία τους, το σενάριο της οποίας βασίστηκε σε έξι διηγήματα του Λουΐτζι Πιραντέλλο. Από την πλούσια διηγηματική παραγωγή του νομπελίστα Ιταλού συγγραφέα, η οποία, καθώς έλεγε ο ίδιος, "αποτελείται από πολλούς μικρούς καθρέφτες", οι Ταβιάνι επέλεξαν μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές. Με φόντο τη Σικελία των αρχών του αιώνα, εκεί που ο θρύλος σμίγει με την Ιστορία και η ποίηση με το δράμα της καθημερινής ζωής, ο Πιραντέλλο εξερευνά το χάος της ανθρώπινης ύπαρξης, τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής, με το πικρό, ιδιότυπο χιούμορ του, "που μοιάζει με χαμόγελο και όμως είναι δάκρυ". (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) | ||
606 |
_9313381 _aΔιηγήματα, Ιταλικά |
||
606 |
_9285295 _aΙταλική λογοτεχνία _z20ός αι. |
||
676 | _a853.912 | ||
700 | 1 |
_4070 _aPirandello _bLuigi _f(1867-1936) |
|
702 | 1 |
_4730 _936039 _aΤριβιζάς _bΣωτήρης _f(1960-) |
|
702 | 1 |
_4730 _943045 _aΓλυκοφρύδη _bΚατερίνα |
|
801 |
_aGR _bLIBR_Malevizi _gAACR2 |
||
090 | _a11320 |