Μπος / κείμενα Franca Varallo ; εισαγωγή Juan Antonio Ramirez ; μετάφραση Εύα Αδαμάκη
Γλώσσα: Ελληνικά ; από ενδιάμεσο κείμενο, spa ; του πρωτότυπου έργου, ita.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Αθήνα : Η Καθημερινή, 2006Περιγραφή: 189 σ. : έγχρ. εικ. ; 19 εκ.ISBN: 960-7945-82-4.Σειρά: Μεγάλοι ζωγράφοι / επιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς, 14 • Βιβλιοθήκη τέχνης / Η ΚαθημερινήDewey: 759.9492Περίληψη: Ανάμεσα στους μεγάλους καλλιτέχνες ο Ιερώνυμος Μπος αποτελεί μοναδική περίπτωση. Έχαιρε πάντα υψηλής εκτίμησης από ισχυρούς συλλέκτες και είχε πολλούς θαυμαστές. Αν και σώζεται ένας σημαντικός πυρήνας του έργου του, οι πληροφορίες που έχουμε για τη ζωή του και για τις ιδέες του είναι λιγοστές, σχεδόν ανύπαρκτες. [...] Αποτελεί, άραγε, αυτή η "σιωπή" μέρος μια καλά υπολογισμένης στρατηγικής; Ήθελε ο Μπος να κρυφτεί πίσω από το έργο του, ώστε αυτό να κρατήσει για πάντα αναμμένη τη φλόγα του αινίγματος; Δεν θα πρέπει να απορρίπτουμε την πιθανότητα μιας θετικής απάντησης, αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για κάποιον που έζησε και δημιούργησε στην αυγή των Νέων Χρόνων, στη μεταβατική περίοδο από τον Μεσαίωνα στην Αναγέννηση, στα τέλη του 15ου και τις αρχές του 16ου αιώνα..Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Φυσικό Πρόσωπο: Bosch Hieronymus Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Ζωγραφική -- Ολλανδία | Ζωγραφική, Ολλανδική | Ζωγραφική, ΑναγεννησιακήΤύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Τέχνη | 759.9492 VarF Μπο (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 21966 |
Τίτλος πρωτοτύπου: Bosco
Περιέχει βιβλιογραφία
Ανάμεσα στους μεγάλους καλλιτέχνες ο Ιερώνυμος Μπος αποτελεί μοναδική περίπτωση. Έχαιρε πάντα υψηλής εκτίμησης από ισχυρούς συλλέκτες και είχε πολλούς θαυμαστές. Αν και σώζεται ένας σημαντικός πυρήνας του έργου του, οι πληροφορίες που έχουμε για τη ζωή του και για τις ιδέες του είναι λιγοστές, σχεδόν ανύπαρκτες. [...] Αποτελεί, άραγε, αυτή η "σιωπή" μέρος μια καλά υπολογισμένης στρατηγικής; Ήθελε ο Μπος να κρυφτεί πίσω από το έργο του, ώστε αυτό να κρατήσει για πάντα αναμμένη τη φλόγα του αινίγματος; Δεν θα πρέπει να απορρίπτουμε την πιθανότητα μιας θετικής απάντησης, αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για κάποιον που έζησε και δημιούργησε στην αυγή των Νέων Χρόνων, στη μεταβατική περίοδο από τον Μεσαίωνα στην Αναγέννηση, στα τέλη του 15ου και τις αρχές του 16ου αιώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.