Βερμέερ / κείμενα Roberta d' Adda ; εισαγωγή Maria Condor ; μετάφραση Νίκος Κοκκάλας
Γλώσσα: Ελληνικά ; από ενδιάμεσο κείμενο, spa ; του πρωτότυπου έργου, ita.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Αθήνα : Η Καθημερινή, 2006Περιγραφή: 189 σ. : έγχρ. εικ. ; 19 εκ.ISBN: 960-7945-84-0.Σειρά: Μεγάλοι ζωγράφοι / επιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς, 15 • Βιβλιοθήκη τέχνης / Η ΚαθημερινήDewey: 759.9492Περίληψη: Ο Βερμέερ δεν είναι ρεαλιστής ζωγράφος, από πολλές απόψεις. Δημιουργεί έναν κόσμο διαμετρικά αντίθετο με την πραγματικότητα της εποχής του, στην οποία κυριαρχούν οι πολεμικές συγκρούσεις· έναν οικιακό, νοικοκυρεμένο, ελεγχόμενο, σιωπηλό, εξαιρετικά πολιτισμένο κόσμο, πολύ μακριά από τα πεδία των μαχών. Οι Ολλανδοί ζωγράφοι, και πιο αποτελεσματικά απ' όλους ο Βερμέερ, παρουσιάζουν την οικογενειακή εστία, το σπίτι, σαν χώρο που προστατεύει από τον έξω κόσμο. Σπάνια στην Ιστορία μπορούμε να δούμε χαραγμένα τόσο ξεκάθαρα τα όρια ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο. Αυτή η αίσθηση προεκτείνεται ακόμα και στον έξω κόσμο, στην ολλανδική πόλη· στο πεδίο της αστικής τοπιογραφίας, ο Βερμέερ μας έχει χαρίσει δυο μοναδικά έργα, που προκαλούν την ίδια αίσθηση ειρήνης, γαλήνης, προστασίας..Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Φυσικό Πρόσωπο: Vermeer Johannes Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Ζωγραφική -- Ολλανδία | Ζωγραφική, Μπαρόκ | Ζωγραφική, Ολλανδική -- 17ος αιΤύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Τέχνη | 759.9492 AddR Βερ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 21967 |
Τίτλος πρωτοτύπου: Vermeer
Περιέχει βιβλιογραφία
Ο Βερμέερ δεν είναι ρεαλιστής ζωγράφος, από πολλές απόψεις. Δημιουργεί έναν κόσμο διαμετρικά αντίθετο με την πραγματικότητα της εποχής του, στην οποία κυριαρχούν οι πολεμικές συγκρούσεις· έναν οικιακό, νοικοκυρεμένο, ελεγχόμενο, σιωπηλό, εξαιρετικά πολιτισμένο κόσμο, πολύ μακριά από τα πεδία των μαχών. Οι Ολλανδοί ζωγράφοι, και πιο αποτελεσματικά απ' όλους ο Βερμέερ, παρουσιάζουν την οικογενειακή εστία, το σπίτι, σαν χώρο που προστατεύει από τον έξω κόσμο. Σπάνια στην Ιστορία μπορούμε να δούμε χαραγμένα τόσο ξεκάθαρα τα όρια ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο. Αυτή η αίσθηση προεκτείνεται ακόμα και στον έξω κόσμο, στην ολλανδική πόλη· στο πεδίο της αστικής τοπιογραφίας, ο Βερμέερ μας έχει χαρίσει δυο μοναδικά έργα, που προκαλούν την ίδια αίσθηση ειρήνης, γαλήνης, προστασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.