Ρέμπραντ / κείμενα Roberta d' Adda ; εισαγωγή Juan Carrete Parrondo ; μετάφραση Σπύρος Πασβαλίδης
Γλώσσα: Ελληνικά ; από ενδιάμεσο κείμενο, spa ; του πρωτότυπου έργου, ita.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Αθήνα : Η Καθημερινή, 2006Περιγραφή: 189 σ. : έγχρ. εικ. ; 19 εκ.ISBN: 960-7945-85-9.Σειρά: Μεγάλοι ζωγράφοι / επιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς, 8 • Βιβλιοθήκη τέχνης / Η ΚαθημερινήDewey: 759.9492Περίληψη: Πρόθεση των ζωγράφων του μπαρόκ ήταν να "αιχμαλωτίσουν" τον θεατή με την πρώτη ματιά, εξ' ού και η έμφαση στο φως και στα οπτικά εφέ που αυτό προκαλεί. Τα έργα του Ρέμπραντ επιβάλλονται στον θεατή και τον ξαφνιάζουν· ωστόσο, την ίδια στιγμή νιώθει κανείς την ανάγκη να προσπαθήσει να ανακαλύψει ορισμένες πλευρές τους που δεν είναι προφανείς. Η τέχνη του μπαρόκ δεν απευθύνεται μόνο στο συναίσθημα· είναι πρωτίστως πνευματική άσκηση..Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Φυσικό Πρόσωπο: Rembrandt Harmenszoon van Rijn Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Ζωγραφική -- Ολλανδία | Ζωγραφική, Μπαρόκ | Ζωγραφική, Ολλανδική -- 17ος αιΤύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Τέχνη | 759.9492 AddR Ρεμ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 21962 |
Τίτλος πρωτοτύπου: Rembrandt
Περιέχει βιβλιογραφία
Πρόθεση των ζωγράφων του μπαρόκ ήταν να "αιχμαλωτίσουν" τον θεατή με την πρώτη ματιά, εξ' ού και η έμφαση στο φως και στα οπτικά εφέ που αυτό προκαλεί. Τα έργα του Ρέμπραντ επιβάλλονται στον θεατή και τον ξαφνιάζουν· ωστόσο, την ίδια στιγμή νιώθει κανείς την ανάγκη να προσπαθήσει να ανακαλύψει ορισμένες πλευρές τους που δεν είναι προφανείς. Η τέχνη του μπαρόκ δεν απευθύνεται μόνο στο συναίσθημα· είναι πρωτίστως πνευματική άσκηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.