OPAC ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ
Τοπική εικόνα εξωφύλλου
Τοπική εικόνα εξωφύλλου
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Γκόγια / κείμενα Rodolfo Maffeis ; εισαγωγή Manuela B. Mena Maqques ; μετάφραση Κωνσταντίνος Παλαιολόγος

Κύρια Υπευθυνότητα: Συγγραφέας, Maffeis, RodolfoΔευτερεύουσα Υπευθυνότητα: Μεταφραστής, Παλαιολόγος, ΚωνσταντίνοςΓλώσσα: Ελληνικά ; από ενδιάμεσο κείμενο, spa ; του πρωτότυπου έργου, ita.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Αθήνα : Η Καθημερινή, 2006Περιγραφή: 189 σ. : έγχρ. εικ. ; 19 εκ.ISBN: 960-7945-86-7.Σειρά: Μεγάλοι ζωγράφοι / επιμέλεια σειράς Ανδρέας Παππάς, 9 • Βιβλιοθήκη τέχνης / Η ΚαθημερινήDewey: 759.6Περίληψη: Ο Γκόγια υπήρξε αδιαμφισβήτητη ζωγραφική ιδιοφυία σε μια εποχή ανανέωσης και καινοτομιών αυτής της δύσκολης τέχνης, την οποία ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει "ιερή επιστήμη, που απαιτεί πολύ μελέτη ακόμα και από εκείνους που γεννήθηκαν για να την υπηρετούν" (σε αναφορά του σχετικά με τη διδασκαλία της τέχνης, που κατέθεσε στην Ακαδημία του Σαν Φερνάντο, τον Οκτώβριο του 1792). Η Ευρώπη γέννησε από τις αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα πρώτα χρόνια του 19ου μερικά από τα σημαντικότερα ονόματα της δυτικής ζωγραφικής: Βατώ, Σαρντέν, Χόγκαρθ, Τιέπολο, Μενγκς, Φραγκονάρ, Ρέινολντς, Νταβίντ, Μπλέικ. Όλοι αυτοί οι ζωγράφοι, αλλά και άλλοι, εισήγαγαν "καινά δαιμόνια" στη θρησκευτική, μυθολογική και αλληγορική ζωγραφική, στις πρωσοπογραφίες, στη νεκρή φύση και την τοπιογραφία, στους μικρών διαστάσεων πίνακες και τις ηθογραφίες, ενώ καθιέρωσαν και έναν καινούργιο τρόπο έκφρασης: την καρικατούρα. Ο Γκόγια, όχι μόνο υπηρέτησε όλα αυτά τα είδη και άλλα ακόμα (αν λάβει κανείς υπόψη τις εξαιρετικές οξυγραφίες του και τα λευκώματα με τα σχέδιά του), αλλά συγκαταλέγεται και στους μεγάλους "δημιουργούς εικόνων" όλων των εποχών..Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Φυσικό Πρόσωπο: Goya Francisco Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Τέχνη, Ροκοκό | Ζωγραφική -- Ισπανία | Ζωγραφική, Ισπανική | Ρομαντισμός στην τέχνη
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Βαθμολόγηση
    Μέσος όρος βαθμολόγησης: 0.0 (0 ψήφοι)
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Barcode
Βιβλία Βιβλία Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου Τέχνη 759.6 MafR Γκο (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο 21963

Τίτλος πρωτοτύπου: Goya

Περιέχει βιβλιογραφία

Ο Γκόγια υπήρξε αδιαμφισβήτητη ζωγραφική ιδιοφυία σε μια εποχή ανανέωσης και καινοτομιών αυτής της δύσκολης τέχνης, την οποία ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει "ιερή επιστήμη, που απαιτεί πολύ μελέτη ακόμα και από εκείνους που γεννήθηκαν για να την υπηρετούν" (σε αναφορά του σχετικά με τη διδασκαλία της τέχνης, που κατέθεσε στην Ακαδημία του Σαν Φερνάντο, τον Οκτώβριο του 1792). Η Ευρώπη γέννησε από τις αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα πρώτα χρόνια του 19ου μερικά από τα σημαντικότερα ονόματα της δυτικής ζωγραφικής: Βατώ, Σαρντέν, Χόγκαρθ, Τιέπολο, Μενγκς, Φραγκονάρ, Ρέινολντς, Νταβίντ, Μπλέικ. Όλοι αυτοί οι ζωγράφοι, αλλά και άλλοι, εισήγαγαν "καινά δαιμόνια" στη θρησκευτική, μυθολογική και αλληγορική ζωγραφική, στις πρωσοπογραφίες, στη νεκρή φύση και την τοπιογραφία, στους μικρών διαστάσεων πίνακες και τις ηθογραφίες, ενώ καθιέρωσαν και έναν καινούργιο τρόπο έκφρασης: την καρικατούρα. Ο Γκόγια, όχι μόνο υπηρέτησε όλα αυτά τα είδη και άλλα ακόμα (αν λάβει κανείς υπόψη τις εξαιρετικές οξυγραφίες του και τα λευκώματα με τα σχέδιά του), αλλά συγκαταλέγεται και στους μεγάλους "δημιουργούς εικόνων" όλων των εποχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.

Κάντε κλικ σε μία εικόνα για να τη δείτε στον προβολέα εικόνων

Τοπική εικόνα εξωφύλλου