Το παιδί και η γραφή : Μια σχέση κλειδί για τη δια βίου μάθηση - Η δομητική προσέγγιση της γραπτής γλώσσας
Γλώσσα: Ελληνικά.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Θεσσαλονίκη : ΑΠΘ.Κέντρο Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.Πιλοτικά Προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας], 1998Περιγραφή: 117 σ. ; 27 εκ.Dewey: 372.6Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Γραπτή επικοινωνία | Γραφή -- Σπουδή και διδασκαλία | Γλωσσική έκφραση (Στοιχειώδης) | Ολική προσέγγιση της γλώσσας στην εκπαίδευση | Εκπαίδευση, ΣτοιχειώδηςΤύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Εκπαίδευση | 372.6 ΠΑΙ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 18599 |
Browsing Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου shelves, Collection: Εκπαίδευση Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
372.5 ΠατΓ Αισ Η αισθητική αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο | 372.6 ΓΛΩ Γλώσσα και σύγχρονη πρωτοσχολική εκπαίδευση | 372.6 ΚαρΑ Μαθ Μάθηση της ορθογραφικής δεξιότητας | 372.6 ΠΑΙ Το παιδί και η γραφή | 372.6 ΤσαΚ Γρα Γραπτός λόγος - Θεωρία & Πράξη | 372.64 RodG Γρα Γραμματική της φαντασίας | 372.65 ΣκοΕ Διγ Η διγλωσσία στο σχολείο |
Περιέχει βιβλιογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.