Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση εκπαιδευτικών προς τη βιώσιμη ανάπτυξη / επιμέλεια Βασίλειος Γ. Μακράκης
Γλώσσα: Ελληνικά.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Ρέθυμνο : [χ.ό.], 2011Περιγραφή: 174 σ. ; 21 εκ.ISBN: 978-960-93-2944-6.Dewey: 371.144Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Εκπαιδευτικοί -- ΑξιολόγησηΤύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Εκπαίδευση | 371.144 ΕΠΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 21026 |
Browsing Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου shelves, Collection: Εκπαίδευση Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.103 ΙντΕ Γον Γονείς δάσκαλος - μαθητής | 371.103 ΙντΕ Γον Γονείς δάσκαλος - μαθητής | 371.103 ΙντΕ Γον Γονείς δάσκαλος - μαθητής | 371.144 ΕΠΑ Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση εκπαιδευτικών προς τη βιώσιμη ανάπτυξη | 371.144 ΚατΕ Επι Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης | 371.144 ΠαπΣ Ανα Ανάπτυξη και αξιολόγηση των ικανοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων | 371.144 ΤριΣ Πλα Πλάθοντας ταυτότητες - Από τη μαθητεία στη διδασκαλία |
Περιέχει βιβλιογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.