Πλάθοντας ταυτότητες - Από τη μαθητεία στη διδασκαλία : Βιωματικά εργαστήρια ενδυνάμωσης του ρόλου των εκπαιδευτικών, μέσα από τι τεχνικές του εκπαιδευτικού συστήματος / Σοφία Τριλίβα, Πηνελόπη Ξαρλή, Αγγελική Σπινθάκη
Γλώσσα: Ελληνικά.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Θεσσαλονίκη : Επίκεντρο, 2012Περιγραφή: 338 σ. ; 20 εκ.ISBN: 978-960-458-332-4.Dewey: 371.144Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Εκπαιδευτικοί -- ΑξιολόγησηΤύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Εκπαίδευση | 371.144 ΤριΣ Πλα (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 06104 |
Browsing Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου shelves, Collection: Εκπαίδευση Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.144 ΕΠΑ Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση εκπαιδευτικών προς τη βιώσιμη ανάπτυξη | 371.144 ΚατΕ Επι Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης | 371.144 ΠαπΣ Ανα Ανάπτυξη και αξιολόγηση των ικανοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων | 371.144 ΤριΣ Πλα Πλάθοντας ταυτότητες - Από τη μαθητεία στη διδασκαλία | 371.2 ΔροΘ Δημ Δημόσια διοίκηση και στελέχη εκπαίδευσης | 371.2 ΚατΙ Οργ Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης | 371.28 ΓερΘ Σχο Σχολική αποτυχία |
Περιέχει βιβλιογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.