OPAC ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

Ταξιδεύοντας (Αριθ. εγγραφής 7459)

Στοιχεία MARC
000 -Leader
fixed length control field 06159nam a2200301 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 978-618-5357-00-9
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20190318d2018 m||y0grey50050 ga
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Ελληνικά
102 ## - Country of Publication or Production
Country of Publication Ελλάδα
105 ## - Coded Data Field: Textual Material, Monographic
Monograph Coded Data y||||||||||ay
106 ## - Coded Data Field: Textual Material - Physical Attributes
Textual Material Coded Data Physical Medium Designator r
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper Ταξιδεύοντας
Other Title Information Ρουσία
First Statement of Responsibility Νίκος Καζαντζάκης
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Place of Publication, Distribution, etc. Αθήνα
Name of Publisher, Distributor, etc. Πρώτο Θέμα
Date of Publication, Distribution, etc. 2018
215 ## - Physical Description
Specific Material Designation and Extent of Item 243 σ.
Dimensions 21 εκ.
225 1# - Series
Series Title Η Μεγάλη Βιβλιοθήκη
Volume Designation 10
300 ## - General Notes
Text of Note Ειδική έκδοση για την εφημερίδα "Πρώτο Θέμα"
330 ## - Summary or Abstract
Text of Note Μοναδική, καταλυτική υπήρξε για τον Νίκο Καζαντζάκη η γνωριμία του με τη Ρωσία και πλούσιοι οι λογοτεχνικοί καρποί της: "Τόντα-Ράμπα", "Ιστορία της Ρωσικής Λογοτεχνίας", "Ταξιδεύοντας: Ρουσία". Στο διαχρονικό αυτό ταξιδιωτικό βιβλίο, όπου εύλογα δεσπόζει η Ρωσική Επανάσταση, ο συγγραφέας συγκέντρωσε, όπως ο ίδιος λέγει στον πρόλογό του, ό,τι είδε, ό,τι στοχάστηκε και ένιωσε στην απέραντη χώρα, στα εξωτικά της τοπία, στις "βουερές πολιτείες", στα "καταχιόνιστα χωριά" και στις "έρημες στέπες" της. Γιατί στη Ρωσία ο Νίκος Καζαντζάκης δεν υπήρξε απλός περαστικός ταξιδιώτης. Οσμίστηκε τον ιδρώτα και το αίμα των ανθρώπων της, μοιράστηκε το δάκρυ, την αγωνία αλλά και την ανάτασή τους, αφουγκράστηκε την καρδιά τους, άφησε τη δική του να συντονιστεί μαζί της, υποκλίθηκε στον αγώνα τους για ένα πανανθρώπινα καλύτερο αύριο, φώναξε μαζί τους, εξέφρασε τις αντιρρήσεις και τις επιφυλάξεις του. Αντίκρισε, με σάρκα και οστά, το πνεύμα τής εποχής του. Αλλά και προσέγγισε τον «Αόρατο», «την κοσμογονική Δύναμη»: «Νιώθεις, σε τριγυρίζουν εδώ, στη Ρουσία, οι τυφλές δυνάμες που δημιουργούν το μάτι και το φως». Μετά από μια τέτοια οδύσσεια, ζητάει από τον αναγνώστη να επιστρατεύσει όχι μόνο τη λογική, αλλά και "την κίνηση του σπλάχνου του", την εσώτερη ορμή του ν' αλλάξει τον κόσμο. "Ο Νίκος Καζαντζάκης έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους κορυφαίους συγγραφείς τού αιώνα μας. Το ταξίδι ήταν για τον Καζαντζάκη μια οργανική ανάγκη, μια βαθειά πηγή ανανέωσης, έμπνευσης και δημιουργικότητας. Είναι δύσκολο να σκεφτούμε άλλο συγγραφέα που να έγραψε με τόσο πάθος για τόπους και κουλτούρες, που να έκανε την εμπειρία τού ταξιδιού τόσο κεντρική στην εξέλιξή του. Το ταξίδι ήταν για τον Καζαντζάκη ένα αναντικατάστατο εργαλείο για την κατανόηση της ανθρώπινης φύσης και ιστορίας. Η Ρουσία είναι ένας διεισδυτικός απολογισμός των τριών μεγάλων ταξιδιών που έκανε ο Καζαντζάκης στη Σοβιετική Ένωση στο διάστημα μεταξύ 1925 και 1930. Είναι ένα ημερολόγιο που σκιαγραφεί τη φύση της πιο κοσμογονικής ανακατάταξης της εποχής μας -της Μπολσεβικικής Επανάστασης- και τον αντίκτυπό της στην κοινωνική και πνευματική εξέλιξη της ανθρωπότητας. Ενώ φιλοτεχνεί μια συναρπαστική εικόνα της απέραντης χώρας και των δαιμονόληπτων ηγετών της -του Λένιν, του Τρότσκυ και του Στάλιν-, ο Καζαντζάκης χαράζει αλησμόνητα πορτραίτα των μεγάλων συγγραφέων της Ρωσίας: του Ντοστογιέφσκι, του Τολστόη, του Μπλοκ και του Μαγιακόφσκι. Η Ρουσία είναι μια δονούμενη, αυτόπτις εξιστόρηση της γέννησης ενός νέου κόσμου, από τη μήτρα της Μητέρας Ρωσίας - ένας κόσμος σε αναβρασμό απαθανατίζεται σε μια μοναδική φόρμα λογοτεχνίας και ιστορίας, όπως μόνον ένας μεγάλος οραματιστής συγγραφέας μπορεί να τον απεικονίσει". (από την αμερικανική έκδοση Nikos Kazantzakis, "Russia: A Chronicle of Three Journeys in the Aftermath of the Revolution", Creative Arts Book Company, Berkeley 1989)
600 #1 - Personal Name Used as Subject
Koha Internal code 267476
Entry Element Καζαντζάκης
Part of Name Other than Entry Element Νίκος
Dates (1883-1957)
Topical Subdivision Ταξίδια
606 ## - Topical Name Used as Subject
Koha Internal code 38163
Entry Element Νεοελληνική πεζογραφία
Chronological Subdivision 20ός αι.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Koha Internal code 43674
Entry Element Ταξίδια και περιηγήσεις
Topical Subdivision Μυθιστόρημα
676 ## - Dewey Decimal Classification
Number 889.332
700 #1 - Personal Name - Primary Responsibility
Relator Code Συγγραφέας
Entry Element Καζαντζάκης
Part of Name Other than Entry Element Νίκος
Dates (1883-1957)
801 ## - Originating Source
Country GR
Agency LIBR_Malevizi
Cataloguing Rules (Descriptive Conventions) AACR2
090 ## - System Control Numbers (Koha)
Koha biblioitem number (autogenerated) 7459
Αντίτυπα
Αποσυρμένο Απολεσθέν Φθαρμένο Origin of item (home branch (coded) Lending or holding organisation (holding branch) code Barcode Koha collection Δανεισμοί Call number (full call number) Date of loan or deposit Type of item and material
      Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου 20185 Λογοτεχνία 1 889.332 ΚαζΝ Ταξ 30/08/2024 Βιβλία