OPAC ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

Φυτώρια ευφυΐας (Αριθ. εγγραφής 14551)

Στοιχεία MARC
000 -Leader
fixed length control field 04032nam a22002773 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 978-960-524-546-7
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20230821d2020 m||y0grey50 0 ga
101 1# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Ελληνικά
Language of Original Work eng
102 ## - Country of Publication or Production
Country of Publication Ελλάδα
106 ## - Coded Data Field: Textual Material - Physical Attributes
Textual Material Coded Data Physical Medium Designator r
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper Φυτώρια ευφυΐας
Other Title Information ένα ταξίδι στα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου
First Statement of Responsibility Lucy Crehan
Subsequent Statement of Responsibility μετάφραση Μαρία Παπαηλιάδη
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Place of Publication, Distribution, etc. Ηράκλειο
Name of Publisher, Distributor, etc. Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης
Date of Publication, Distribution, etc. 2020
215 ## - Physical Description
Specific Material Designation and Extent of Item 380 σ.
Dimensions 21 εκ.
225 1# - Series
Series Title Ο Κοινός λόγος
Statement of Responsibility υπεύθυνοι σειράς Νίκος Κουμπιάς, Παναγιώτης Σουλτάνης
Volume Designation 1
312 ## - Notes Pertaining to Related Titles
Text of Note Τίτλος πρωτοτύπου: Cleverlands: the secrets behind the success of the world's education superpowers
330 ## - Summary or Abstract
Text of Note Οι θεωρητικές αναλύσεις των ειδικών της εκπαίδευσης είναι σίγουρα πολύτιμες, όμως πολύ συχνά επικεντρώνονται σε ποσοτικά μεγέθη και γενικούς στόχους. Αφήνουν τους ανθρώπους απ' έξω. Μαθαίνεις για το «τι» ή για το «ποιος είναι πρώτος, δέκατος ή τελευταίος», αλλά όχι για το «πώς» και το «γιατί». Η βρετανίδα εκπαιδευτικός Lucy Crehan, νέα αλλά με θητεία στις σχολικές τάξεις, αναρωτήθηκε γιατί οι μαθητές από ορισμένα εκπαιδευτικά συστήματα πρωτεύουν συστηματικά στις διεθνείς εκπαιδευτικές δοκιμασίες. Αποφάσισε, λοιπόν, να κάνει μια έρευνα πεδίου: ταξίδεψε διαδοχικά στη Φινλανδία, την Ιαπωνία, τη Σαγκάη, τη Σιγκαπούρη και στον Καναδά, ώστε να κατανοήσει βαθύτερα τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα τους, φιλοξενήθηκε σε σπίτια εκπαιδευτικών με παιδιά σχολικής ηλικίας, μελέτησε από πρώτο χέρι την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολεία αντιπροσωπευτικά του κάθε συστήματος και μίλησε με διευθυντές σχολείων, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Καρπός τούτης της έρευνας, που συνδυάζει το βίωμα με την απαραίτητη θεωρητική τεκμηρίωση, όπου χρειάζεται, είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση «θεωρίας και πράξης» της εκπαίδευσης η οποία προσφέρει εξαιρετικά διδάγματα, χρήσιμα σε όσους θέλουν να ξέρουν πώς διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνίες προσεγγίζουν την εκπαίδευση ώστε ν' αντλήσουν ιδέες για τις δικές τους πρακτικές. Ουσιαστικά ένας «εκπαιδευτικός γύρος του κόσμου», τα "Φυτώρια ευφυΐας" απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, γονείς, αρμόδιους για την παιδεία, αλλά και σε κάθε πολίτη που πιστεύει πως η εκπαίδευση είναι το θεμέλιο του κοινού μας μέλλοντος.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Koha Internal code 4184
Entry Element Εκπαίδευση
Topical Subdivision Ιστορία
676 ## - Dewey Decimal Classification
Number 370.9
700 #1 - Personal Name - Primary Responsibility
Relator Code Συγγραφέας
Entry Element Crehan
Part of Name Other than Entry Element Lucy
702 #1 - Personal Name - Secondary Responsibility
Relator Code Μεταφραστής
Koha Internal Code 168409
Entry Element Παπαηλιάδη
Part of Name Other than Entry Element Μαρία
801 ## - Originating Source
Country GR
Agency LIBR_Malevizi
Cataloguing Rules (Descriptive Conventions) AACR2
090 ## - System Control Numbers (Koha)
Koha biblioitem number (autogenerated) 14551
Αντίτυπα
Αποσυρμένο Απολεσθέν Φθαρμένο Origin of item (home branch (coded) Lending or holding organisation (holding branch) code Barcode Δωρεά / Προέλευση Koha collection Δανεισμοί Call number (full call number) Type of item and material
      Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου 27296 Κέντρο του Βιβλίου Θεσσαλονίκης Εκπαίδευση   370.9 CreL Φυτ Βιβλία