Φυτώρια ευφυΐας (Αριθ. εγγραφής 14551)
[ απλή προβολή ]
000 -Leader | |
---|---|
fixed length control field | 04032nam a22002773 4500 |
010 ## - International Standard Book Number (ISBN) | |
Number (ISBN) | 978-960-524-546-7 |
100 ## - General Processing Data | |
General Processing Data | 20230821d2020 m||y0grey50 0 ga |
101 1# - Language of the Resource | |
Language of Text, Soundtrack etc. | Ελληνικά |
Language of Original Work | eng |
102 ## - Country of Publication or Production | |
Country of Publication | Ελλάδα |
106 ## - Coded Data Field: Textual Material - Physical Attributes | |
Textual Material Coded Data Physical Medium Designator | r |
200 1# - Title and Statement of Responsibility | |
Title Proper | Φυτώρια ευφυΐας |
Other Title Information | ένα ταξίδι στα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου |
First Statement of Responsibility | Lucy Crehan |
Subsequent Statement of Responsibility | μετάφραση Μαρία Παπαηλιάδη |
210 ## - Publication, Distribution, etc. | |
Place of Publication, Distribution, etc. | Ηράκλειο |
Name of Publisher, Distributor, etc. | Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης |
Date of Publication, Distribution, etc. | 2020 |
215 ## - Physical Description | |
Specific Material Designation and Extent of Item | 380 σ. |
Dimensions | 21 εκ. |
225 1# - Series | |
Series Title | Ο Κοινός λόγος |
Statement of Responsibility | υπεύθυνοι σειράς Νίκος Κουμπιάς, Παναγιώτης Σουλτάνης |
Volume Designation | 1 |
312 ## - Notes Pertaining to Related Titles | |
Text of Note | Τίτλος πρωτοτύπου: Cleverlands: the secrets behind the success of the world's education superpowers |
330 ## - Summary or Abstract | |
Text of Note | Οι θεωρητικές αναλύσεις των ειδικών της εκπαίδευσης είναι σίγουρα πολύτιμες, όμως πολύ συχνά επικεντρώνονται σε ποσοτικά μεγέθη και γενικούς στόχους. Αφήνουν τους ανθρώπους απ' έξω. Μαθαίνεις για το «τι» ή για το «ποιος είναι πρώτος, δέκατος ή τελευταίος», αλλά όχι για το «πώς» και το «γιατί». Η βρετανίδα εκπαιδευτικός Lucy Crehan, νέα αλλά με θητεία στις σχολικές τάξεις, αναρωτήθηκε γιατί οι μαθητές από ορισμένα εκπαιδευτικά συστήματα πρωτεύουν συστηματικά στις διεθνείς εκπαιδευτικές δοκιμασίες. Αποφάσισε, λοιπόν, να κάνει μια έρευνα πεδίου: ταξίδεψε διαδοχικά στη Φινλανδία, την Ιαπωνία, τη Σαγκάη, τη Σιγκαπούρη και στον Καναδά, ώστε να κατανοήσει βαθύτερα τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα τους, φιλοξενήθηκε σε σπίτια εκπαιδευτικών με παιδιά σχολικής ηλικίας, μελέτησε από πρώτο χέρι την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολεία αντιπροσωπευτικά του κάθε συστήματος και μίλησε με διευθυντές σχολείων, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Καρπός τούτης της έρευνας, που συνδυάζει το βίωμα με την απαραίτητη θεωρητική τεκμηρίωση, όπου χρειάζεται, είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση «θεωρίας και πράξης» της εκπαίδευσης η οποία προσφέρει εξαιρετικά διδάγματα, χρήσιμα σε όσους θέλουν να ξέρουν πώς διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνίες προσεγγίζουν την εκπαίδευση ώστε ν' αντλήσουν ιδέες για τις δικές τους πρακτικές. Ουσιαστικά ένας «εκπαιδευτικός γύρος του κόσμου», τα "Φυτώρια ευφυΐας" απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, γονείς, αρμόδιους για την παιδεία, αλλά και σε κάθε πολίτη που πιστεύει πως η εκπαίδευση είναι το θεμέλιο του κοινού μας μέλλοντος. |
606 ## - Topical Name Used as Subject | |
Koha Internal code | 4184 |
Entry Element | Εκπαίδευση |
Topical Subdivision | Ιστορία |
676 ## - Dewey Decimal Classification | |
Number | 370.9 |
700 #1 - Personal Name - Primary Responsibility | |
Relator Code | Συγγραφέας |
Entry Element | Crehan |
Part of Name Other than Entry Element | Lucy |
702 #1 - Personal Name - Secondary Responsibility | |
Relator Code | Μεταφραστής |
Koha Internal Code | 168409 |
Entry Element | Παπαηλιάδη |
Part of Name Other than Entry Element | Μαρία |
801 ## - Originating Source | |
Country | GR |
Agency | LIBR_Malevizi |
Cataloguing Rules (Descriptive Conventions) | AACR2 |
090 ## - System Control Numbers (Koha) | |
Koha biblioitem number (autogenerated) | 14551 |
Αποσυρμένο | Απολεσθέν | Φθαρμένο | Origin of item (home branch (coded) | Lending or holding organisation (holding branch) code | Barcode | Δωρεά / Προέλευση | Koha collection | Δανεισμοί | Call number (full call number) | Type of item and material |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | Δημοτική Βιβλιοθήκη Μαλεβιζίου | 27296 | Κέντρο του Βιβλίου Θεσσαλονίκης | Εκπαίδευση | 370.9 CreL Φυτ | Βιβλία |