Το παιδί και η γραφή : Μια σχέση κλειδί για τη δια βίου μάθηση - Η δομητική προσέγγιση της γραπτής γλώσσας
Γλώσσα: Ελληνικά.Χώρα: Ελλάδα.Δημοσίευση: Θεσσαλονίκη : ΑΠΘ.Κέντρο Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.Πιλοτικά Προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας], 1998Περιγραφή: 117 σ. ; 27 εκ.Dewey: 372.6Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.Θέμα - Θεματική επικεφαλίδα: Γραπτή επικοινωνία | Γραφή -- Σπουδή και διδασκαλία | Γλωσσική έκφραση (Στοιχειώδης) | Ολική προσέγγιση της γλώσσας στην εκπαίδευση | Εκπαίδευση, ΣτοιχειώδηςΠεριέχει βιβλιογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.